Ambalare și livrare
Pomii și trandafirii expediați de noi sunt ambalați manual, cu cea mai mare atenție și depunem toate eforturile ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră în cea mai bună stare. Toate produse sunt etichetate pentru a fi uşor identificate. În interiorul ambalajului veți găsi, pe lângă produsele comandate, și instrucțiunile de plantare și întreținere specifice fiecărei specii (ori sortiment) conținute de comandă.
În vederea livrării, curierul vă va contacta pentru a vă consulta cu privire la ora la care doriți să vă fie livrat coletul. Livrarea comenzii se va consemna în actele de predare-primire semnate de dumneavoastră și de curierul care a efectuat livrarea.
Costul de livrare
Costul estimativ pentru un colet cu 10 pomi este de 37 lei. Pentru fiecare 2 pomi în plus se mai adaugă câte 1,2 lei.
Costul estimativ pentru un colet cu 10 trandafiri este de 28 lei. Pentru fiecare 10 trandafiri în plus se mai adaugă câte 1,2 lei.
Coletele sunt expediate cu Fan Courier. Plata se face la primirea coletului. Comanda minimă este de 150 lei, la pomii cu rădăcină liberă, fără transport.
Uneori, înainte de expediere, vă contactam telefonic pentru a vă spune când va ajunge coletul la destinaţie, precum şi pentru a vă comunica costul total al comenzii (valoare efectivă plus transport).
Comenzile se expediază luând în considerare data preferată de client, dacă aceasta este specificată. Data preferată de client trebuie să se încadreze în intervalul în care plantele sunt livrabile.
Important!
Comenzile făcute pe perioada de vară vor fi onorate după intrarea plantelor în repaus vegetativ, adică după data de 20 octombrie.
La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului produsului. În cazul în care observați că ambalajul este deteriorat, menționați acest aspect în actele de predare-primire și returnați coletul cu produsul curierului care a efectuat livrarea. Dacă după deschiderea coletului observați neconformităţi între comanda dumneavoastră și produsele primite, vă rugăm să ne contactați imediat. Deși această situație este puțin probabilă, într-o astfel de eventualitate vom depune toate eforturile pentru a remedia problema în timpul cel mai scurt.
Garanție pomi, trandafiri, arbuşti fructiferi
Materialul săditor (pomi fructiferi, trandafiri şi arbuşti fructiferi) cumpărat de la noi are un an garanție, în condițiile în care a fost plantat și întreținut corespunzător (condiții de sol, lumină și umiditate conforme cu necesitățile speciei/soiului). Plantele trimise de noi sunt de cea mai bună calitate și ne vom îngriji ca acestea să ajungă la dumneavoastră în cea mai bună stare.
În cazul în care un pom, un arbust sau un trandafir achiziționat de la noi se dovedește a fi neviabil din motive care țin de producător, vă rugăm să ne anunțați până la data de 31 mai, pentru materialul cumpărat în toamna şi/sau primăvara anterioare. Reclamația – trimisă în scris la contact@zdravăn.ro – trebuie să fie însoțită de fotografii relevante cu pomul sau trandafirul uscat, la locul de plantare.
Ne obligăm să înlocuim plantele care, din motive ce țin de producător, nu sunt viabile. În acest caz, cumpărătorul va primi în toamna anului următor plante identice ori din soiuri similare, în limita stocurilor existente.
Nu putem fi făcuți răspunzători pentru plantele care eșuează din cauza neglijenței cumpărătorului și a întreținerii neadecvate. Din acest motiv, ne rezervăm dreptul de a cere informații suplimentare pentru elucidarea circumstanțelor în care o plantă a eșuat. Clientul înțelege și acceptă că vânzătorul nu poate fi făcut răspunzător de eventualele neglijențe la plantare și îngrijire, care ar fi putut conduce la moartea unei plante.
Pomii la ghiveci nu beneficiază de garanție, deoarece riscul teoretic și practic de neprindere al acestora tinde către zero %.
Garanţie răsaduri
Răsadurile cumpărate de la noi sunt de cea mai bună calitate şi respectă întocmai descrierea asociată fiecărui sortiment în pagina de produs.
Procedurile de ambalate şi expediere sunt configurate de aşa manieră încât plantele să ajungă la dumneavoastră în stare de turgescenţă, nivelul de ofilire fiind cu mult peste pragul de pericol.
În condiţii de plantare şi îngrijire ulterioară corespunzătoare, estimăm o prindere de 100%. Totuşi, datorită mulţimii de factori subiectivi care sunt implicaţi în procedeul de transplantare şi prindere a plantelor (plantare corectă şi la timp, natura solului, asigurarea umidităţii, lipsa dăunătorilor etc.) nu putem garanta contractual prinderea.
Garantăm însă că plantele ajung la dumneavoastră în cele mai bune condiţii. În caz contrar, dacă plantele nu ajung în stare optimă la dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteţi o fotografie cu plantele în termen de 3 ore de la primirea coletului de la curier. În acest caz, vă putem înlocui plantele.
Retur
Returnarea produselor se poate face în condițiile legii.