Caprifoi (Mâna Maicii Domnului)
O varietate de Caprifoi cu flori albe, cărnoase cu un parfum amețitor.
Opțiuni de cumpărare
Caprifoi (ghiveci)
Se livrează în ghiveci de 7 litri, tufă bogată, cu înălțimea de peste 1 metru dar care, până la sfârșitul verii poate atinge și 3 metri. Înflorește puternic, din primul an de la plantare în grădină.
Livrăm prin curier rapid în toată ţara!
Toamna
Comenzile se vor expedia începând cu ultima săptămână a lunii octombrie, adică după ce plantele au intrat în repaus vegetativ şi sunt perfect pregătite pentru iarnă. Astfel, este garantată prinderea, traversarea fără probleme a sezonului rece și dezvoltarea optimă în următorul sezon. Plantări se pot face pe toată durata lunii noiembrie, care este luna ideală pentru plantări reușite.
Primăvara
Comenzile se vor expedia după jumătatea lunii februarie, dacă vremea și condițiile din câmp permit plantarea. Condiții optime de plantare înseamnă temperaturi pozitive și o umiditate a solului care să permită săparea gropilor. Rețineți: cu cât plantarea se face mai timpuriu, cu atât șansele de prindere a pomilor, trandafirilor, arbuștilor etc. sunt mai mari.
Toate comenzile plasate până la începerea livrărilor sunt rezervate. De asemenea, în acest interval pot fi plasate mai multe comenzi, iar la expediere vor fi cumulate şi trimise împreună.
Coletele sunt expediate cu Fan Courier.
Valoarea minimă a comenzii este de 100 lei.
Comenzile mai mari de 450 lei beneficiază de transport gratuit, dacă localitatea de destinaţie se află în reţeaua „fără kilometri suplimentari” a Fan Courier. Eventualii „km suplimentari” vor fi suportaţi de dumneavoastră. Puteţi verifica situaţia localităţii dumneavoastră AICI (introduceti doar judeţul de destinaţie şi apoi căutaţi localitatea dorită).
Plata se face la primirea coletului. La comenzile mai mici de 450 lei se adaugă şi costurile de transport.
Costul estimativ pentru un colet cu 10 pomi este de 19 lei. Pentru fiecare 4 pomi în plus se mai adaugă câte 1 leu.
Costul estimativ pentru un colet cu 10 trandafiri este de 18 lei. Pentru fiecare 10 trandafiri în plus se mai adaugă câte 1 leu.
Înainte de expediere, vă vom contacta (telefonic sau prin email) pentru a vă spune când va ajunge coletul la destinaţie, precum şi pentru a vă comunica costul total al comenzii (valoare efectivă plus transport).
Şi nu uitaţi: cumpărând de la noi aveţi pe lângă calitatea garantată şi suport de întreţinere personalizat, exact pentru pomii, trandafirii ori arbuştii comandaţi. Zdravăn vă va trimite pe email, la momentul potrivit, sfaturile de care aveţi nevoie pentru ca plantele cumpărate de la noi să prospere şi să aducă strălucire gospodăriei dumneavoastră!
Garanţia pentru pomi fructiferi
Atunci când cumperi un pom fructifer de la Zdravăn, noi îţi garantăm că acesta se va prinde în grădina dumneavoastră. Aflaţi în continuare condiţiile detaliate ale garanţiei.
Citește mai multARăGaranţia asociată pomilor fructiferi achiziţionaţi de la noi este condiţionată, în primul rând, de plantarea pomilor în zone pretabile pentru respectivele specii/soiuri. Aşadar, este datoria dumneavoastră să vă informaţi cu privire la pretabilitatea unei zone faţă de cultura unei anumite specii pomicole. În limita informaţiilor de care dispunem, noi vă putem oferi indicii care să vă ajute să înţelegeţi pretabilitatea unei zone faţă de exigenţele culturilor pomicole. Garanţia nu se aplică în cazurile în care pomii au fost plantaţi în zone cunoscute ca nefavorabile culturii pomilor.
Condiţii
Garanţia acoperă primul an de vegetaţie după plantare.
Dacă pomul eşuează în al doilea ori al treilea an după plantare, este posibil să vă oferim o reducere la achiziţionarea unui pom identic ori similar. Această despăgubire se aplică o singură dată, deoarece se presupune că eşuarea succesivă a pomilor are legătură cu locaţia în care au fost plantaţi. În acest caz, totuşi, vom depune toate eforturile pentru a înţelege cauza obiectivă, ca dumneavoastră să ştiţi ce aveţi de făcut.
Garanţia nu se aplică în cazurile în care pomii sunt vătămaţi de animale, sunt lăsaţi pradă bolilor şi dăunătorilor ori sunt deterioraţi în urma unor accidente.
Trebuie să vă asiguraţi că locul în care vor fi plantaţi este adecvat pentru pomi, iar solul se încadrează în limite normale de pH şi salinitate.
În situaţiile în care pomii par să aibă probleme, va trebui să ne contactaţi imediat, pentru a vă indica măsurile care se impun. Nu aşteptaţi până la sfârşitul sezonului ori începutul sezonului următor, deoarece ar putea fi prea târziu.
Noi plecăm de la premisa că pomii cumpăraţi de la noi se vor bucura de o îngrijire rezonabilă, care să-i ajute să se dezvolte. Atât în zona de blog de pe zdravăn.ro, cât şi pe saitul nostru partener, paradisverde.ro puteţi găsi numeroase articole despre îngrijirea corectă a pomilor. În plus, Zdravăn vă va trimite periodic notificări, cu privire la lucrările şi măsurile pe care trebuie să le luaţi pentru păstrarea sănătăţii şi buna dezvoltare a pomilor. Cu toate acestea, noi înţelegem că oricât de bine ar fi îngrijit, uneori pomul pur şi simplu nu se dezvoltă.
E posibil să nu putem oferi întotdeauna acelaşi soi pentru înlocuire, situaţii în care putem recomanda un pom similar. Ne rezervăm dreptul, în unele cazuri, de a restitui contravaloarea plătită pe pom, decât înlocuirea acestuia.
Ce poate merge rău la un pom nou plantat?
Iată cele mai întâlnite motive pentru care pomii fructiferi eşuează:
- Umiditatea insuficientă de care dispune pomul primăvara, la pornirea în vegetaţie, mai ales dacă a fost o iarnă secetoasă ori dacă pomul a fost plantat primăvara. Primăvara, la pornirea în vegetaţie, pomii proaspăt plantaţi au nevoie de o bună umiditate, deoarece capacitatea de absorbţie a rădăcinilor este limitată, acestea nefiind stabilizate. Aceasta este cauza cea mai frecventă pentru care pomii mor subit primăvara, după ce au pornit în vegetaţie.
- Amânarea plantării în cazul pomilor livraţi cu rădăcini libere. Recomandarea noastră este să potriviţi lucrurile de aşa manieră încât pomii să fie plantaţi în cel mai scurt timp de la livrarea lor de cître curier. Dacă situaţia o impune, pomii mai pot fi păstraţi în ambalajul original până la maximum 3 zile, cu condiţia de a nu fi expuşi la soare ori alte surse de căldură (în maşină, de exemplu), ci într-un loc umed şi răcoros.
- Greşeli la plantare, dintre care cele mai frecvente sunt punerea de bălegar proaspăt în groapă, la plantare şi îngrămădirea pomului într-o groapă mică, în pământ înţelenit. Este complet greşit punerea de bălegar în groapa pomului, la plantare, deoarece prin fermentarea bălegarului se degajă amoniac, care otrăveşte rădăcinile. La fel, un pom plantat într-o groapă mică, într-un sol puternic tasat, este condamnat la subdezvoltare sau chiar la moarte. Atunci când solul este tasat ori pietros, se recomandă săparea unei gropi cât mai largi (de 1x1 m sau chiar mai mari) şi, eventual înlocuirea pământului cu unul de mai bună calitate.
- Concurenţa cu iarba sau buruienile este una care poate dăuna grav unui pom tânăr, cu rădăcinile însă insuficient dezvoltate. De aceea, o zonă cu un diametru de 1m în jurul pomului trebuie să fie permanent săpată, lipsită de vegetaţie.
- Atacul iepurilor, în cazul plantării de toamnă. Pomii fructiferi, plantaţi în zone expuse la „vizitele” iepurilor sălbatici, mai ales în iernile grele, mai mult ca sigur vor fi distruşi.
- Răniri provocate de motocositoare. Chiar dacă se refac, rănile provocate devin posibile porţi pentru diferite infecţii.
- În anumite zone sunt sau pot apărea condiţii favorabile dezvoltării agenţilor patogeni care conduc la îmbolnăvirea pomilor. În astfel de condiţii, trebuie acţionat încă de la primele semne de boală, înainte ca pomul să fie copleşit.
Ce pot face dacă pomul meu pare că nu se simte bine?
Contactaţi-ne de îndată ce remarcaţi o problemă. Timpul este esenţial atunci când pomii fructiferi au probleme şi cu cât ne aduceţi la cunoştinţă problema, cu atât sunt mai mari şansele de rezolvare. Aceasta mai ales primăvara şi în prima parte a verii, când e vital ca pomii să fie sănătoşi. Nu aşteptaţi să ne aduceţi la cunoştinţă problema abia la sfârşitul sezonului deoarece acest lucru poate conduce la anularea garanţiei.
Trimiteţi-ne fotografii cât mai relevante (de ansamblu şi de detaliu, cu pomul şi cu solul), ca să ne ajutaţi să înţelegem natura problemei.
Cel mai adesea, noi ne putem da seama din fotografii ne putem da seama dacă pomul a murit sau dacă se luptă pentru supravieţuire. Recomandarea noastră este să nu ezitaţi să ne contactaţi atunci când ceva vi se pare în neregulă. Mai bine o alarmă falsă decât o reacţie întârziată.
Relaţia cu Zdravăn, pe termen lung
Preocuparea noastră pentru bunăstarea pomilor cumpăraţi de la noi continuă şi după primul an de la plantare. Dacă vreu pom cumpărat de la noi eşuează în anii doi sau trei de la plantare, vă oferim o reducere pentru pomii de înlocuire.
În plus, vom continua să vă trimitem sfaturi de întreţinere (tratamente, tăieri etc.) în continuare, în pagina dumneavoastră de client, exact pentru pomii cumpăraţi de la noi. Vă vom spune la ce semne de boală ori de atacuri de dăunători să fiţi atenţi în anumite momente ale anului şi ce remedii să folosiţi.
Excepții de la garanție
- Pomii și trandafirii achiziționați după 15 martie.
- Pomii la ghiveci, expediați în sezonul vegetativ, întrucât nu ne putem asuma greșelile la transplantarea din ghiveci.
- Răsadurile de legume.
- Alte tipuri de plante care evident erau vii la livrare, iar eșuarea lor nu ne poate fi rațional imputată.
În încheiere
Ne dorim din tot sufletul ca pomii cumpăraţi de la noi să se dezvolte şi să aducă rodul pe care vi-l doriţi. Garanţia Zdravăn pentru pomi se sprijină, pe de o parte, pe calitatea deosebită a pomilor pe care-i vindem noi, iar pe de alta pe informaţiile şi sfaturile pe care le oferim clienţilor noştri. Reţineţi, totuşi, cel mai important aspect: pomii fructiferi sunt plante deosebit de robuste iar cazurile în care, în ciuda plantării şi întreţinerii corecte, aceştia eşuează sunt extrem de rare.
Citește mai puțin
Poți adăuga un comentariu folosind și acest formular